DA prevodnik

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Srpen 7 17:12:57 CEST 2006

Jak to ma byt rychle a jak moc presne ? Treba by bylo nakonec
nejdostupnejsi reseni vyprogramovat PIC s PWM vystupem, pres dolni
propust a za to operak se zesilenim 2, pokud PIC budu napajet z 5V.
Nevyhody to ma v tom, co prinasi ta PWM.

Jine lacine reseni je kus budice (napr. 74HC541), napajeneho z 5V, a za
to zebrik odporu 10k a 20k a zase zesilit operakem se zesilenim 2. Je to
ovsem reseni trosku prostorove vetsi diky poctu tech odporu. Presnost je
tady dana predevsim presnosti pouzitych odporu a napajecim napetim.

Obe tato reseni jsou lacina a snadno dostupna (zadne shaneni). Na druhou
stranu to neni zadny superzazrak ohledne vysledku, ale vyhovet to muze -
zalezi kam to prijde :).

--
Jiri Bezstarosti