Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Pondělí Srpen 7 15:23:56 CEST 2006

> Lepsi nez co (ak to nie je vojnove tajomstvo)?

ATtiny2313, psal jsem to myslim uz na zacatku

> Hmmmm to si za jazdy preprogramovaval?
> Skusil si aj tie rozne vysky pipnutia?

Ne, za jizdy jsem nepreprogramovaval, jen vytahoval a zasouval jumpery
:-))))
To ze to dvoji pipani bude blbost jsem si myslel uz na zacatku a tak jsem si
napsal rutinky na pipnuti pri prekroceni a snizeni na ruzne piny a pripojil
je jumperem k repracku. Pro prekroceni limitu je cca 800Hz, pro snizeni pod
limit cca 700Hz

> PS. Nech je to akekolvek, za to tempo realizacie Ta ozaj obdivujem.

Potreboval jsem relaxovat a tohle zrovna bodlo. Je to takova blbost, ze
cloveka primo blazi si s tim vyhrat :-))))) Ale klidne obdivuj vesele dal,
pripadne muzes zalozit i fanklub :-))))

S pozdravem
MK