Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pondělí Srpen 7 14:23:52 CEST 2006

Problem je v urovni detailu - neboli jestli jsem ze dvou nasledujicich
snimku schopen zdetekovat posunuti
- bud musim snimat pekelne rychle (uz u mysi a jejich malych rychlosti
jsou to radove 10 kilosamplu za sekundu, kolik by to muselo byt pri
rekneme tricetkrat vyssi rychlosti
- nebo musim zabirat dost velky kus silnice, ale pak nebudu schopny
zdetekovat rozdilovy vektor (na pekne silnici, pokud tam pude
pulmetrovy krater, tak asi jo :))

KR