JednotkyOT: Vakuova nadoba

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Srpen 7 12:39:20 CEST 2006

Jsou pripady kdy rad obetuji SI ve prospech zjednoduseni vypoctu
zpameti. Potom prijdou na radu aplikacne zavisle jednotky jako treba
msw (1 msw = hydrostaticky tlak sloupce 1 metru morske vody) nebo bar
(prepocet mezi abs. tlakem a pretlakem vuci atmosferickemu tlaku se
deje pripoctenim konstanty +- 1).

Ales Prochaska