OT: Vakuova nadoba

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Srpen 5 21:45:04 CEST 2006

On Sat, 5 Aug 2006, Petr Zahradnik wrote:

> Puvodni zprava ze dne 5.8.2006 od Danhard:

> Na bublinky ze silikonu.

To jsem videl v TV, tusim ze to byl porad pericko. Nejaka pani
vyrabela silikonove penisy, rozdelala si v misce smes na odlevani,
strcila ji do neceho co pripominalo odpadkovy kos, parkrat zaslapala
na pedal vespod, tim vycucala vzduch z toho kose, pak zmackla
na viku ventilek napustila vzduch zpet a vyndala odbublikovanou
smes na zalevani..

Jake ze vyrobky budete z toho silikonu delat Vy ?