OT: Vakuova nadoba

Prichy prichy@volny.cz
Sobota Srpen 5 08:27:47 CEST 2006

Kazdopadne pokud se doberete k dobremu vysledku, tak
by me zajimalo jak.
Puvodne jsem chtel na odsati bublinek (z epoxidu 371)
pouzit opravenou vyrazenou lamelovou vyvevu, ale tak
"taha" max -500mbar....to uz dnes ma skoro kazdy vysavac.

Kazdopadne pokud jde o epoxid ci jinou pryskyrici, tak
bych (az najdete vhodnou nadobu) zahral pryskyrici na povolenou
mez (epoxid 371 tusim 60 stupnu) a pak pouzil vysavac...

ja zatim pouzivam jen zahrati a bubliny mam pouze na povrchu.

Jeste mam jednu metodu, injekcni strikacku naplnim zahratou
pryskyrici a chvilku pockam (je mozno i zacpat otvor dole
a malinko povytahnout pist) az bublinky "vyjedou" nahoru k
pistu. Pak tlacim cisty epoxid.....ovsem je to pouzitelne jen
pro male veci a nejak jsem zatim nezachytil, o co vam vlastne jde.
Takze je to cele mozna mimo misu.

Prichy