OT na pátek - fotečky do filmu

Pátek Srpen 4 18:33:36 CEST 2006

Hezký den,

    věřím že mi při pátku odpustíte ještě jedno OT ... :-)

    Víte prosím někdo o programu, který dovede udělat z fotek film, ale
tak jak to umí MS PhotoStory 3 ? Jak udělat film z fotek je jednoduché a
programů je nepřeberné množství, ale jen PS3 umí udělat efekt "pohyblivé
fotky" čili jako najíždí kamerou na fotku a rejdí po ní. Teďka jsem
zjistila že to umí i Nero PhotoShow, ale tento program je poněkud
uhozený a v FREE verzi neumí skoro nic a kupovat zajucha v pytli se mi
nechce. Poradí mi prosím někdo ? :-)

    Program od MS má dvě drobné vady na kráse 1. exportuje zásadně do
WMV souborů a pak se to musí znovu přepočítat pro DVD    2. generátor
hudby není zrovna super. Ale to by tak nevadilo, možná to DVD bude
stejně zcela bez zvuku, ještě se rozhodnu. Jenže ten export do WMV je na
draka. Trvá to a druhým přepočtem jde kvalita poněkud do pryč.

    Pokud o něčem víte, budu moc zauzlovaná a uděláte radost i dětem z
tábora :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz