OTPípátko na rychlost...
Pavel_t
pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 4 15:30:04 CEST 2006
Asi doslo k nepochopeni, ja to cele myslel v zetru a mel tam za tim byt :)
> Ale jo, tak nejak jsem to tou Fobii myslel.
> Nicmene nejak nechapu jak souvisi plny plyn atd. s rozvodakem. Co na nem
Velke procento pripadu preskoceni nebo prasknuti remene je prave pri
pridani plynu.
> udrzujes?
> U nej je jednoduse doprucena vymena (prumerne 90000-120000km) spolu s
> kladkami, tot vse.
Nic krome vymeny a tu jsem prave mel na mysli tou zanedbanou udrzbou.
> Me kuprikladu prasknul pred pulrokem. Zadne krup, zadny rachot. Jediny
> viditelny efekt byl chciply motor.
Projevuje se to ruzne, pokud mate auto s motorem, ktery neslysite tak
pravdepodobne neslysite ani toto. To krup je s nadsazkou to je opravdu
neslysitelne (pokud nemate otevrenou kapotu a ucho u motoru) ale zive si
vzpominam na jeden turbodiesel u nehoz za jizdy preskocil remen, motor
se nezastavil ale posunulo se casovani a ventily se sice dotykaly pistu
ale jeste to nebranilo funkci motoru (nicmene byly na vymenu), vykon
prudce poklesl a motor se zastavil az po chvilce behu na volnobeh.
Rachot to ovsem byl solidni. Pred casem me navstivil kamarad a popisoval
pretrzeni remene i se zvukovymi efekty, bylo to na dalnici pri
predjizdeni takze motor byl chvilku hnan setrvacnosti auta (motor sel do
srotu a do auta sel nejaky na pohled solidni z vrakoviste).
> Bohuzel po sesti letech jim muzu jen vynadat.
To je bohuzel to jedine co muzete ani pokud si budete jist tim, ze za to
muzou ty kladky a ne tech x tisic km provozu za 6let. Navic nektere
motory maji skutecne predepsanu vymenu kladek jen kazdy druhy remen apod.
> S pozdravem Raven
Pavel
Další informace o konferenci Hw-list