Re: Pípátko na rychlost...

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Srpen 4 12:51:52 CEST 2006

zneuzit to jde jakkoliv. dyt dneska se potuluji upravene SW pro vsechny
mozne ridici jednotky. A kazdy strejda uz to pomalu dokaze upravit jak
zrovna chcete. Jak jsem psal my jsme nemeli problem vyhazet lambdu
katalyzator a jezdit s motorem nastavenym na maximalni vykon.
stalo to par penez.
Samozrejme je to auto pro jezdeni na okruhu nebo amaterske zavody do vrchu a
samozrejme rozhodne neprojde TK ale to asi ze 100 duvodu :)

snehulak