Re: Nezavisle meranie rychlosti auta; was: pipatko na rychlost

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Srpen 4 11:52:04 CEST 2006

Dal, otazkou je cena/vykon. Jak budete "doma" delat radary?
O co se bude ultrazvuk odrazet na "hladke" silnici?
Filtrovani, co to bude stat? Kolik se toho proda. Kvuli pipani pri rychlosti.

Ja stale vidim efektivnejsi spojeni s "tachometrem". Pripadna chyba jde
korigovat. A muzu Vam rici, ze v nemecku jezdim o poznani pomaleji,
tak jako ostatni a problemy s rychlosti nemam. Za pet let mi zmerili
jen jednou na 60 na sjezdu z dalnice.
On se clovek prizpusobi okoli. A to jezdi slusne.

Mnohem efektivnejsi pri vyssich nakladech vidim si udelat cernou skrinku,
ktera by ukladala za cca. 1s stav silnice pred autem. A na povel, nebo
spusteni airbagu zaznam za 5 - 10min. ulozit ( to je relativne malo
pameti).
Ono ze zmeny poctu car jde spocitat rychlost a i vyhrat soud, dokumentovat,
ze ten predemnou mi udelal mysku nebo se mu utrhl autak na ledu a pod.

To bych videl mnohem ucelnejsi a levnejsi jak radarove pipatko.

A automaticke zapinani lamp je z bezpecnostniho hlediska absolutni blbost.
Nechtel bych to ani profesionalne delat. Asi bych se z toho po..al.

Preji pekny vikend Hugo kOTTAS.