OT: Mini sumo

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Srpen 4 10:44:38 CEST 2006

At 08:28 AM 8/4/06, you wrote:
>kdyz bude uz konecne za par hodin ten patek... je vas tu hodne, co
>delate ta vozitka a zapasite mezi sebou v mini sumo? Asi ne, co?

Robota na Minisumo je mozne koupit i prakticky hotoveho,
modifikovanou modelarskou terminologii jako stavebnici ARG (Almost Ready to Go)
http://www.snailinstruments.com/cze/robotics/kits.php

Neco povidani o pravidlech souteze je treba zde:
http://www.hobbyrobot.cz/mini_sumo.htm

Kousek za mnou tu lezi ctyri kruhy z bileho lamina, pripravene k
polepeni cernou folii - soutezni areny, budou za petikilo. (Akorat se
mi jeste nenarezaly a nenalepily ty cerne kruhy)

Mohl bych uvest i dalsi zakulisni informace, treba naznacit, s
kterymi casopisy jedname o publikovani stavebniho navodu, jenze 'my
nesmime ani naznacovat'...

Podstatne co chybi, je nejaky organizator soutezi. Zatim to probihalo
pridruzene k ceskemu Eurobotovi na robotickem dni. (Nema nekdo
znameho na ministerstvu skolstvi? :-)

J. Hanzal