Pípátko na rychlost...

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 4 09:37:24 CEST 2006

mk napsal(a):

> Ja jsem nic nepsal o tom, ze RJ poskytuje informaci o rychlosti. Napsal
> jsem, ze snad kazda RJ vyuziva informaci o rychlosti.

No to si prave nejsem jistej - rekl bych ze ne.

> Vetsinou byva
> integrovane jiz primo v prevodovce. Napriklad ve starych Fordech je snimac
> umisten na vyvodu bowdenu pro tachometr z prevodovky
> (http://fordfuelinjection.com/images/vss.jpg). Nevim co RJ zajima a jak
> hlida motor, ale informaci o rychlosti ma vyuzivat pri kontrole emisi a
> omezovaci rychlosti.

No jedine "rozumne" vysvetleni proc ma RJ vedet jak jedu rychle je to
omezovani rychlosti. U emisi si to nejak nedovedu predstavit, ale
netvrdim ze to neni mozne.

> Konkretne do Felicie je ho mozne pro palubni pocitac doplnit na zadni stranu
> tachometru - http://www.feliciaklub.cz/?id=r_pal_pocitac_2

Aha takze domontovat nejakej bazmek k tachometru. Nastesti mam objednane
jine auto a tak doufam, ze pod palubku Feldy se nebudu muset koukat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info