Pípátko na rychlost...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Srpen 4 09:03:33 CEST 2006

mk wrote:

> Ja jsem nic nepsal o tom, ze RJ poskytuje informaci o rychlosti. Napsal
> jsem, ze snad kazda RJ vyuziva informaci o rychlosti. Vetsinou byva
> integrovane jiz primo v prevodovce. Napriklad ve starych Fordech je snimac
> umisten na vyvodu bowdenu pro tachometr z prevodovky

Tych rieseni asi bude hafo, oni ti vyrobcovia aut maju pomerne bujnu
fantaziu (p. Kottas snad moze potvrdit :-) )

Napriklad Opel Astra F ma sice k tachometru  bowden, ale z pristrojovky
zase trci von drot s impulzami do RJ... Mozno trocha perverzne, ale asi
to ma nejake historicke pozadie. Mimochodom, RJ tu rychlost udajne
potrebuje len a len ked sa brzdi motorom (ked sa mi pokazil nahon
bowdenu, vzdy pri brzdeni motorom sa RJ hodila do nudzoveho rezimu :-( ).

wek