Re: Pípátko na rychlost...

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Pátek Srpen 4 08:37:11 CEST 2006

Tak to se omlouvam mate pravdu je tam lanko.Nevim proc ale mel jsem v pameti
ze felda ma elektroniku.Kdyz zavru oci vidim ten snimac na prevodovce asi
budu muset provest format(uz tu nemame asi 3 roky ani jednu tak
zapominam).Nicmene k palubnimu pocitaci TC 6 se prodaval snimac rychlosti
,ktery se montoval na tacho ze zadu snad by se dal koupit.Vidite montoval
jsem jich vic a pak napisu ze ma felda elektroniku.
Radek
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, August 04, 2006 7:52 AM
Subject: Re: Pípátko na rychlost...

Radek Sztwiorok napsal(a):
> U felicie je elektronicky tachometr snimac je na prevodovce.Zde je videt
> kam
> vede do palubovky.
> http://paja-trb.unas.cz/elektronika/konstrukce/aut_svetla/skoda_sch_06.png
> Radek

No to teda asi neni, dle meho tam maji blbe legendu (na obrazku signal
pro otackomer chybi) a ma to byt signal pro otackomer nebot ten je
elektronicky. Do tachometru naopak vede poctivy bowden.

Nevim zda se delali nejake Felicie s elektronickym tachakem, ale zatim
jsem takovou nevidel.

Jedina moznost by byla, ze ten signal je tam vytazeny kvuli moznosti
osazeni "palubniho pocitace", ale nevim zda byl tak sofistikovany.
--
RadekCX - http://www.cncnet.info