Pípátko na rychlost...

RVsoft rvicek@quick.cz
Čtvrtek Srpen 3 20:56:10 CEST 2006

Marek Sembol napsal(a):
> [...]

No me by zajimalo kolik aut poskytuje na ridici jednotce udaj o
rychlosti. Starsi auta vcetne felicie maji sice RJ, ale nevim o zadnem
snimaci, kde by se neco takoveho ziskavalo. RJ hlida predevsim motor a
rychlost ji nezajima.

Jinak si myslim, ze je to zarizeni prakticke.

> Nez pipat pri prekroceni rychlosti v 5 limitech, bych spis ocenil 3x
> pipani pri prekroceni a 2x pri "podkroceni" rychlosti. Ve smyslu (po
> nastaveni):
> -pipne pri prekroceni 55
> -pipne jinak pri spomaleni pod 45
> totez kolem 90tky
> no a posledni prekroceni 130ky (treba)
>
> A ci je cele zarizeni smysluplne? No tezko rict. V aute, ktere znam,
> vetsinou ani tachometr nepotrebuju (clovek ziska cit). V jinem aute
> pipak stejne nebde:)

Osobne si myslim, ze to co navrhujete moc prakticke neni. Za chvili z
toho pipani zblbnete.
Dle meho staci signalizovat prekroceni limitu a to abyste se dostal pod
limit si ohlidate ocima na tachaku. Staci ze vite , ze je treba ubrat.

Me osobne nevadi dodrzovat rychlost nemam problem tak jezdit, ale jde mi
o okamziky kdy se clovek zapomene - hlavne v usecich nesmyslne
oznacenych 50km/h a clovek jede takhle kilometr nekde v polich a nebo
clovek odpali od krizovatky a zapomene dat nohu z plynu.

Me by stacily jen tri limity 50, 90 a 130 s tim, ze by se dalo hlidani
prepnout do "city" modu kdy by nad 50km/h pipalo stale (treba nekolikrat
za sebou po nejakou dobu - nebo se vzrustajici rychlosti nad 50km/h by
se zvysovala frekvenci pipani ). To je dobre v pripade, ze jezdite po
meste a neni prakticky duvod prekracovat tu 50km/h.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info