Re: Pípátko na rychlost...

mk info@mcu.cz
Čtvrtek Srpen 3 13:55:04 CEST 2006

> A co auta bez řídící jednotky? Například favorit r.v.90? ;-)

Jedine doplnit o snimac rychlosti, nebo o GPS prijimac :-)))))

> Hádám, že krátkým stiskem téhož tlačítka se vybírá, podle kterého
> limitu se to pípátko má řídit.

Ne, platne jsou vsechny nastavene limity. Tlacitka slouzi pouze k nastaveni
limitu na aktualni rychlost (stiskem tlacitka pri stojicim automobilu se
limit zrusi). Jsou-li nastaveny limity napriklad na 40km, 50 km, 70km, 90km,
130km budou se pri zvysovani rychlosti z 0-150 postupne rozsvecovat
prislusne LEDky a vzdy pri dosazeni nastaveneho limitu se ozve kratke
pipnuti (zadny trvaly ton, ale pouze pipnuti). Pri snizovani rychlosti z
150-0 budou LEDky postupne zhasinat bez zvukove signalizace. Snazil jsem se
o co mozna nejjednodussi ovladani bez nutnosti sloziteho prepinani ci
nastavovani - ptazka je zda se to povedlo :-)))))

S pozdravem
MK