Jaky procesor? ('51)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 3 12:12:55 CEST 2006

SRAMku vyuzivam jako bufer pro UART.
K UARTU je pripojeno 1000 stanic a ke kazde potrebuji mit ulozeno 12byte +
dynamicke data 4*64byte....
Kdybych mel interni SRAM, tak na desce bude jen procesor, RS232, RS485.
Hodne by se to zjednodusilo.
Michal
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 03, 2006 10:20 AM
Subject: Re: Jaky procesor? ('51)

Lepsi je zoznam u Keila (teraz momentalne sa mi nechce k nemu hladal
link, na 8052.com je jeho trocha nepodarena kopia ked sa klikne na Chips
v lavom stlpceku); ale u Keila je fajn moznost parametrickeho hladania
http://www.keil.com/dd/parm_search.asp . Pozor, aj v zozname aj
parametrickom hladani vyskakuju aj softcores (t.j. len "zdrojak" do
FPGA) so silne optimistickymi parametrami.

Pokial viem, najvacsia interna SRAM zo zohnatelnych je 32kB u niektorych
uPSD3xxx (tie maju aj dual UART aj ADC, FLASHky je tam hafo). UART sa da
pouzit aj externy, od Philipsu existuje aj I2C/SPI (preberalo sa to tu
tak pred polrokom, ale este som ho nevyskusal).

Nedala by sa nejako ta Vasa aplikacia "odzubat" tak, aby sa napr. miesto
SRAM pouzila cast FLASH? Skuste naznacit...

wek