SDCC + Codeblock - nastavení

magixe@volny.cz magixe@volny.cz
Čtvrtek Srpen 3 09:40:59 CEST 2006

Zdravím konferu. Chci si zkusit "čuchnout" k Céčku
takže jsem zvolil SDCC který jsem si stáhnul v poslední verzi.
http://sdcc.sourceforge.net/

Následně jsem našel zajímavé IDE prostředí které SDCC podporuje
http://www.codeblocks.org/downloads.shtml
Mám ho taktéž staženo nainstalováno vypadá to dobře :))

Potřeboval bych poradit jak nastavit správně v Codeblocku
cesty k SDCC resp volby překladu linkeru a pod.

Uvažuji první použití k Atmelu 89C51ED2 takže případné
nastavení SDCC pro tento CPU ?
Pokud máte někdo zkušenosti s SDCC uvítám konkrétní návod
jak na věc.Nemám s SDCC a C vubec žádnou zkušenost.
Děkuji
s pozdravem
Milan

--