Rozfázování sklokeramického sporáku

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Čtvrtek Srpen 3 08:27:19 CEST 2006

Pavel_t wrote:
> Jeste jsem zapomel na jednu poznamku ci spise radu: zkuste krome
> sklokeramiky popremyslet i o indukcnim ohrevu.

Na zaklade rady nekoho z teto konference jsme zakoupili plne indukcni desku.

http://www.az-elektro.cz/vestavne-varne-desky-elektricke/baumatic-bf-24-ss

Pritelkyne sice trosku brblala kvuli nadobi, ale dneska si ji chvali
vice nez plynovy sporak. Regulace je lepsi - odezva na zmenu vykonu je
okamzita a ohrev rychlejsi.

Sice se deska po 4 mesicich provozu porouchala (odesel tranzistor v
menici), ale pristup k reklamaci byl naprosto perfektni.
Pondeli zavada nahlasena, streda opravar, ctvrtek rano DPDckem nova deska.

K tematu: na svorkovnici jsou pouzity pouze dve faze.

mira