Rychlost MCU - srovnani - no flame pliiis

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Srpen 2 18:15:23 CEST 2006

Snail Instruments napsal(a):

> Pri vetsich rychlostech je asi zbytecne pouzivat 1/16 krok. Ale
> zkomplikuje se tim vypocet.
>
> J. Hanzal

No cilem meho snazeni bylo zkusit to tak, ze pojedu interne stale na
1/16, ale budu preskakovat o vic kroku. Tedy v pripade krkovani 1/4 na
kazdej krok udelam 4 kroky 1/16. Chtel jsem nejdriv udelat jen na
zkousku pevne casovani (mel bych jeste i cas si merit dobu mezi kroky a
delat nejakou tendenci) tech mezikroku a jak se zdalo tak to asi i
funguje, ale nestihal bych to kvuli pomalosti LMD. Sliboval jsem si od
toho eliminaci rezonanci pri 1/2 a 1/4 kde jsou ejste pomerne velke
preskoky a motor ma snahu rezonovat kolem cilove pozice.

Jeste mam v zaloze jedno reseni, ale nevim zda ma smysl se tim dal zabyvat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info