Rozfázování sklokeramického sporáku

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Srpen 2 14:11:29 CEST 2006

> Děkuji za odpovědi, moc pomohly, zvláště oscanovaný návod.. Budu asi
> uvažovat o přetáhnutí 3f proudu z hlavního rozváděče do bytu.
> Ještě jednou díky

Nemate zac.
Jeste jsem zapomel na jednu poznamku ci spise radu: zkuste krome
sklokeramiky popremyslet i o indukcnim ohrevu. Delaji se i kombinace
takze neprijdete zkratka ani v pripade pro indukci nevhodneho nadobi. Ja
jsem pred cca 6ti lety volil sklokeramiku a jsem spokojen (manzelka
zvykla na plyn se na tom naucila varit velmi rychle, horsi je to s
tchyni ale ta je u nas velmi zridka) ale kdybych musel sporak dnes menit
uz bych hodne premyslel i o indukcnim ohrevu. Ovsem nevim jak je to zde
s prikonem, plotny by meli mit o neco mensi prikon ale obavam se, ze to
stejne Vas problem s 1f nevyresi. Ja toto nemusim resit, mam barak s 3f
privodem.

> Karel

Pavel