Rychlost MCU - srovnani - no flame pliiis

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Srpen 2 13:59:24 CEST 2006

Danhard napsal(a):
> Myslim, ze i jeden MCU se znacne flaka, muj koucour Cyril se treba divil,
> proc tam kocour Garfield dela treba v interruptu uklizeni FSR registru, kdyz
> vubec neprime adresovani registru nepouziva ?? V te volne verzi PICstep od
> RadekCZ je to taky.
>
> Danhard
> *******

No me to tam strka compiler, ale to pro kvalitu rizeni neni podstatne
protoze doba pred zmenou hodnoty na DA je stale stejna.

Problem te Garfieldovo verze je nesoumerne posilani tech dat a take
skoky v tabulkach protoze mu vsechny skoky netrvaji stejne dlouho coz
mam vyzkouseno, ze problem je.

Ta verze co je u me na strankach jako free sice chodi, ale je to spis
jako inspirace a vicemene prepis funkce toho puvodniho projektu PICstepu.

Pri pokusech co delam ted jsem narazil na to, ze LMD jsou desne pomale a
to znemoznuje jakekoliv dalsi vylepsovani - doba vybaveni od zmeny na DA
je cca 45us - coz vylucuje napriklad dosahnut tech pozadovanych 20ot/s
pri 1/16 kroku. :-(

To rozhozeni na vic autonomnich procesoru ma tu vyhodu, ze to bude mozna
lepsi reseni napsat dva ruzne SW nez psat jeden komplexni SW do
nadupaneho procesoru. Navic ty MCU s naprogramovanym rizenim proudu na
indukcni zatezi maji pouziti i jinde. A ten ridici MCU bude zase hodne
podobny tomu co je v Bistepu jen se dopisou nejake dalsi ficury.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info