Vysilaci vykon WiFi v pasmu 5,6GHz

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Srpen 2 11:30:46 CEST 2006

On Wed, 2 Aug 2006, Jan Kral wrote:

> V prvni rade by bylo potreba si udelat jasno ve frekvencich, u nas s 1W je
> povoleno pasmo 5,4GHz, pak jen 5,8 s vyrazne nizsim vykonem. Spektralni

Ctu VO-R/12/08.2005-34 clanek 2 odstavec b, a tam pisou :

a 2400,0-2483,5 MHz 100 mW e.i.r.p.
b 5150-5250 MHz 200 mW strední e.i.r.p.
  pouze pro pouztí uvnitr  budovy
c 5250-5350 MHz 200 mW strední e.i.r.p.
  pouze pro pouzití uvnitr budovy
d 5470-5725 MHz 1 W strední e.i.r.p.
  maximální strední spektrální hustota e.i.r.p. je 50 mW/MHz
  v libovolném 1 MHz úseku

takze 5.6 bych rekl ze je stred toho d 5470-5725MHz . Nebo je snad nejake
novejsi nebo jine povoleni ?

> hustotu neovlivnite a musite verit, ze dane zarizeni ji splnuje a protoze
> je to podminka platna nejen u nas, je vysoce pravdepodobne, ze ji splnuje.

Jestli to dobre chapu tak by muselo vysilat 'rozprostrene' pres 20Mhz.
To by mozna odpovidalo sirce kanalu, ale chtel jsem se ujistit ze je OK
kdyz do 10dBi smerovky pustim 20dBm, protoze to zarizeni ma regulaci
vykonu, ale nic o jeho rozprostreni se tam nepise..