Rozfázování sklokeramického sporáku

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 1 21:48:44 CEST 2006

na jesen budem doma v bratislave riesit podobny problem preto som sa
chcel spytat ci niekto nevie aky je postup ked chcem dat vymenit istic
resp. elektromer za silnejsi.
Teraz tam je 16A, pokial by sa nainstalovala len elektricka truba tak by
malo stacit 25A. Kolko to stoji? Je rozdiel v mesacnom tarife keby mi
dali rovno trojfazovy elektromer?
b.