Par dotazu k ADE7758

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Srpen 1 21:17:13 CEST 2006

Dekuji za odpoved,

> osobne pozivam PPT4/H 1000, protoze jsou nejpresnejsi a nabizi

pro elektromer bych je pouzil tez ale zde jde spise o indikaci.

> nejvetsi rozsah, ale klidne pouzijte o dost levnejsi PS2/V 200,
> rozhodujici je, aby trafo pracovalo v linearni oblasti viz grafy na
> strance vyrobce.

toto jsem pred par tydny konzultoval primo se zastupcem PMECu,
potreboval jsem to pro trochu jinou aplikaci a zajimalo me kratkodobe
pretizeni toho trafa. Dospeli jsme k tomu, ze PS2/V 200 teoreticky
zvladne (presyceni apod.) neco pres 35A (nepamatuji si presne) a pokud
jej zatizim 1R tak do 25A by trafo melo byt linearni.

> jinak receno lze vycit energii pro jednotlive faze. Na strankach
> Analogu jsou appnotes s vzorovymi resenimi elektromeru, doporucuji

urcite si to prostuduji ale vcera uz jsem na to nemel cas ani naladu.

> procist. Dostupnost v CR netusim, ja je kupoval v SRN za cca 10E/ks
> pri kusovce, bral jsem jich vice a tak to bylo trochu levnejsi.

kolega mi je poptal u Amteku a cena vcetne DPH byla o neco nizsi nez
ekvivalent 10E pro 1ks. Maji je skladem takze az tam budem neco
objednavat necham si k tomu 1ks prihodit. 54 je o neco levnejsi ale neni
skladem coz me ovsem netrapi.

> Na co si dat pozor, nezapominat,ze ADE snima sitove napeti a neni
> galvanicky oddelena od site. Analog doporucuje na DSP udelat

pocitam, ze SPI oddelim od MCU nejspise pomoci icoupleru nebo klasickych
optoclenu. Oddeleni napajeni taky nejak vyresim.

> "jiskriste" pro pripad prepeti v siti, resi to jako dva torjuhelniky
> na privodu napeti na kterych preskoci jiskra pokud do rozvodne site
> rachne blesk. Zda je to k necemu nekomentuji :-)

zajimave ale tady mam jistou vyhodu, privod do celeho objektu je poctive
chranen pomoci bleskojistek a varistoru (stupne B a C). Proctu si to a
uvidim.

Pavel