Problem s Li-ion

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Srpen 1 16:28:49 CEST 2006

Doležal Dušan napsal(a):
> Ted par dotazu:
>
> - myslite ze je ta baterka kaput?

mozna a kdyz ne rozhodne nebude co driv - ja mel lionky minimalne na
2V/cl a vzpamatovaly se vsechny bez ztraty kyticky. 1V je ale fakt uz
hodne malo.

> - ma smysl se nejak pokouset ji nabit, treba aspon ze zacatku nejakym velmi malym proudem? Nebo nejak jinak?

Nabite ji proudem radove v mA az dosahne napeti cca 3V (kazdou zvlast) a
pak nabijejte uz normalne. Jen pohlidejte zda se nanbiji jen jedna. Asi
to bude treba ale rozebrat a merit bez te elektroniky co je uvnitr.

> - pokud se o to budu pokouset, mam si pro jistotu vzit plynovou masku a obout tretry? :-)))

Nejhorsi jsopu lipolky - lionky jen odvouknou pres pojistku a pokud tam
zrovna nic nejiskri je to OK. Navic plyn se geberuje az pri prekroceni
napeti.

> - jak se vlastne dodavaji nove Li-ionky, nabite? Mam za to ze ano a nasvedcovalo by tomu i to, ze se nabijecka vubec nesnazi tu baterku zacit nabijet.

Tyhle baterky se dodavaji vetsinou nabite na jmenovite napeti.

Nema nahodou Avacom primou nahradu pro tenhle fotak?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info