Oprava motherboardu - kondenzátory - komerce

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Srpen 1 03:10:03 CEST 2006

   Ja mam taky Abit BH6 a stejny problem sem resil asi pred pul rokem.
Pocitac sice fungoval, ale kondy byly nafouknute. Vymenil sem je za LOW
ESR z GESu zatim se nenafukujou, vesly se normalne misto tech puvodnich
a ani nebyly drahe (nevim jak kvalitni sou, to by me docela zajimalo
protoze je pouzivam i jinde). Je to tak na hodinku prace i s
vymontovanim a namontovanim do case.

JD