Nebyl nalezen subjekt

marver@centrum.cz marver@centrum.cz
Neděle Duben 30 11:53:40 CEST 2006

Dobry den,

delam prodluzovaci kabely k zarizeni sber dat a vyrobce pouziva na propojeni snimacich jednotek kabel Unitronic LIYCY / TP/  4 x 2 x 0.25, coz je stineny kabel s 4 kroucenymi pary lanek. Vyrobce garantuje pri pouziti tohoto kabelu vzdalenost ke snimaci jednotce az 60m. Zkousel jsem pokusne tento kabel nahradit obycejnym UTPckem pro pocitacove site na vzdalenost 40m, ale zrejme ma nejake jine zasadni rozdily v parametrech (moc tomu nerozumim), snimaci jednotka obcas vypadla (prilis chyb, pouziva RS485).
Chtel bych se zeptat, zda-li nevite o firme, ktera prodava tento kabel, ale po metrech? Potrebuji prave jen 40m a to pouze jednorazove. Na internetu jsem nasel firmu DDA (www.dda.cz), nicmene je to zrejme nejaky velkoobchod, cili bude prodavat jen po celych civkach.

Honza Matuska