OT: Zapojení telefonu

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Sobota Duben 29 12:04:03 CEST 2006

	Problém je asi neřešitelný, ale stejně se zeptám.

Používám ISDN modem Fritz (4-port) jako malou telefonní ustřednu pro čtyři
telefony, není připojená ven, pevnou linku jsme zrušili. Pokud je to
vpořádku. Teď bych rád umožnil z jednoho telefonu volání/příjem Skype.

Skype běží na půdním počítači, přidal jsem k němu USB Box B2K, který
umožňuje připojit analogový telefon. Box má tyto vstupy/výstupy -

- USB
- telefon (analog)
- line (analog)

Předpokládá se připojení analogového telefonu na "telefon", "line" je určeno
na linku ven, USB do PC. Pokud bych přidal do domácí sítě pátý telefon jen
na Skype, je vše OK.

Můj problém je v tom, že bych rád připojil jeden ze stávajících telefonů
paralelně ke Skype. Tzn. dráty z ISDN modemu i USB boxu do stejného
telefonu.

Pokud to udělám, tak to samozřejmě nefunguje. Tedy přesněji, volat na skype
lze, ale když položím telefon, hovor se nepřeruší. Volat na jiný telefon v
rámci ústředny nelze.

Budu rád, pokud vás napadne nějaké řešení, případně, pokud mi napíšete, že
je to neřešitelné.