Konektor-pin???

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pátek Duben 28 23:47:48 CEST 2006

Jsou to piny a dutinky pouzivane v FRB konektorech. Bezne jsou pouzivane
o prumeru do 1mm. Ve stavebnici RC didactic jsou pouzity cca o prumeru
1,5mm. Kdysi jsem se po nich take dival. Dokonce jsem nasel i nekoho,
kdo je prodava, ale bohuzel, mam pocit, ze minimalni mnozstvi bylo
1000 kusu a cena nebyla take prilis privetiva.