Handsfree

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Duben 28 17:07:41 CEST 2006

Milimetr dira je asi v poradku. Dira spolecne s objemem pod ni tvori Helmholtzuv (nebo jak se to pise) rezonator a optimalne by mel u telefonu rezonovat na 3,5 - 4 KHz. Pod rezonanci prenasi prakticky bez utlumu a nad ni pada snad 40 dB /dekadu. Zvetsenim diry si rozsirite pasmo, takze uslysite i veci ktere se mely filtrovat :-) a budete tam mit mene vysek - prijdete o to rezonancni prevyseni :-) Jen si hrajte a pak se pochlubte s vysledkem.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Ivan
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, April 28, 2006 3:31 PM
  Subject: Handsfree

  Zdravim konferenciu,
  nevie tu nahodou niekto, ako rozobrat sluchadlo handsfree bluetooth NOKIA HS-4W ? Potrebujem v nom zvacsit dierku zvukovodu...ma len 1 mm a priserne slabo pocut aj pri plnej hlasitosti. Na sluchadku vidno len tenku spojovaciu /deliacu/ drazku vedenu cez "zrkadlovy" stred vylisku. Skusal som to aj s citom oddelit orazavcim nozikom, no nepodarilo sa....ani naznak dobrovolneho rozdelenia. Je to snad "natvrdo" zlpene ?
  Dakujem
  Ivan