OT: DDS generator - komerncne ponuky

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Duben 28 11:36:53 CEST 2006

Vzhladom na to, ze som dostal uz ca. tri ponuky na predaj generatora
argumentujuce od "musis rozmyslat dopredu, ked skoncis na sucasnom
mieste musis sa nejak zivit. dostanes podiel na zisku, mozem predavat
tvoj generator?" po "znamy z nemecka si tiez stavia DDS generator" v
dalsom maile "nie, on by to chcel komercne vyrabat" chcel by som k tomu
zaujat stanovisko.
Pristroj bol vyvinuty ako otvorena konstrukcia pre amaterov, ktori si ho
chcu sami postavit. K dispozicii je dokumentacia, plosaky si objednaju v
Printede a o zvysok sa viacmenej nestaram. Zakladny software je k
dispozicii na webe, o rozsirenej verzii sa zatial neuvazuje lebo to
stoji velmi vela casu.
Zivim sa niecim uplne inym ako predajom suciastok/stavebnic, preto nemam
zaujem sackovat komponenty a predavat stavebnicu. Ak ma niekto eminentny
zaujem pristroj predavat nech nam posle ponuku za kolko odkupi vyrobnu
dokumentaciu a software, skonzultujeme s Tomasom a vyjadrime sa.
Ak ma niekto eminenty zaujem o moj hardware rad mu ho predam ako celok,
zaplati sa aspon cas straveny vyvojom. Nemam ale najmensi zaujem
podielat sa na ziadnych komercnych aktivitach ohladom predaja/podpory
celeho pristroja alebo stavebnice.
Ak ma niekto eminentny zaujem o software nech sa dohodne s Tomasom.
Dakujem za pochopenie,
balu