Linearni stabilizator, zaklady?

P C p.ciprian@atlas.cz
Pátek Duben 28 10:39:49 CEST 2006

Mate pravdu, je tam MOSFET-P, ale ani tak mi  neni jasne co to ma delat?

Dekuji za radu, sam na to asi neprijdu a dost me to zere :-)

Ciprian

>Nemáte v tom schematku chybu, podle me tam musí byt MOSFET s P vodivosti a vy tam mate N ?

Dekuji, tak nejak jsem si to vice mene predstavoval, ale ve schematu vypadlo uzememi U+ a tak mi to cele nejak nesedelo.
Jaky je vas nazor na takto reseny linearni stabilizator, neni lepsi pouziot nejakou jinou koncepci?

V zapojeni je jeste jeden obvod jehoz funkce mi unika  a rad bych pozdal o vysvetleni.

Jeste jednou dekuji

Ciprian
www.vitejteveswwweteautomobilu.cz