Re: AS5040 - IO pro mereni otacek BLDC

Va Sm SpiritusII@seznam.cz
Pátek Duben 28 10:33:02 CEST 2006

I ja hodlam pouzit tento typ obvodu pouzit pro snimani otacek a neslednem rizeni BLDC motoru.
     Podle DS to vypada, ze obvod bude pracovat v jednom ze dvou rezimech 1. absolutni udaj o poloze 2. inkrementalni mod. V 1. modu je jasne dany vzorec mezi otackami a rozlisenim (pro 20000rpm ---> 30vzorku na otacku => pro me nepouzitelne). Takze pokud pouziji tuto soucastku, budu muset vyuzivat inkrementalniho modu. A tady jsem prave v DS nenasel informace (mozna prehld) o tech max. otackach a pripdne jak se odrazi v rozliseni na otacku?
     Jake zpusoby rizeni otacek BLDC motoru. jste pri vasem porozhllizeni objevil?

V. Smidl