Re: DDS-civky - pro Radka Vicka

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 12:57:49 CEST 2006

Zdravim,

vyzvednul bych si civky osobne. Je potreba se nejak predem domluvit, nebo staci zajit kdykoli?

Bohuzel mi nejde poslat Vam email primo. Konci s touhle chybou:

 <radek.vicekATcpost.cz>: host 10.129.254.223[10.129.254.223] said: 554
    <mail2.inet.cpost.cz[10.129.1.111]>: Client host rejected: Access denied

VP