PE 8/2005 - OBDII čtečka - diagnostika aut

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Čtvrtek Duben 27 12:15:27 CEST 2006

Jiri Prachar wrote:
> Jasne, s tim pocitam.
> Tachometr a podobny lumparny me nezajimaji.
Nemyslel jsem samzorejme hned tachometry (mimochodem u vaseho Fokusu to
pod diagnostice bez vyndani sejne nejde :-)), ale prislusenstvi jako
ABS, airbagy a dalsi elektronicke featury vozu.

> Spis me zajimalo jestli to v PE je na bazi ELM chipu, nebo neco jineho.
To nevim, v podstate jsou moznosti dve:
1) ELM http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
2) OE http://www.ozenelektronik.com/upload/data/oe/moby2600.pdf

nad ktere existuje mnoho free programu.

> Je to focus RJ - EEC V - J1850 PWM,  TDDi, rv.1999
>
> Puvodne me zajimalo jestli by se po obd nedaly ziskat udaje o spotrebe
> (pro bastl palubni pocitac) ale u TD to pocitam nepujde.

Ted si presne nevybavim jak to je konkretne u tohohle motoru, ale myslim
ze ackoliv blok je uplne stejny jako stare TD, tak tam elektricky rizene
cerpadlo je.

Ja osobne jsem si kdysi koupil kabel z http://www.obd-2.com/ a je
naprosto k nicemu. Proste OBD-2 mne neposkytla to co jsem chtel,
nedokazal jsem z toho dostat chybove kody specificke pro kazdeho vyrobce.

Pokud jeste mohu doporucit, tak pomerne odborne forum je na
http://dieselpower.cz/forum/ kde se vam dostane odpovedi na velke
mnozstvi otazek ohledne aut a elektroniky.

mira