Pouzivate niekto blueboard.cz?

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Duben 27 06:49:31 CEST 2006

nebude problem v tvojom spamovom filtri?
mne prisiel 25.4. ,mail s tymto textom:

Dobrý den,
vzhledem k částečnému porušení bezpečnosti systému
hackerem jsme Vám z bezpečnostních důvodů vytvořili
nové heslo. Vaše nové heslo do systému BlueBoard.cz:

XXXXXXXXXXX

V uživatelské sekci si ho můžete samozřejmě změnit.
Současně jsme provedli další zabezpečení a ještě
kvalitnější šifrování hesel (sha1).

Děkujeme za pochopení.

http://blueboard.cz

OK