doporucte prosim jake komercni moduly !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Duben 26 15:50:33 CEST 2006

Zdravim konferenci,

velmi nutne bych potreboval prenaset digitalni signal z bodu A do bodu
B. Vzdalenost nepresahne 30m. Signal je vzorkovany 100 kHz, rozliseni
10-bit. Na vysilaci strane je DSP + bizuterie, na prijimaci opet DSP,
bizuterie, +dalsich par svabu. Vse je ok, jen potrebuju do plosnaku
loupnout nejake modulky, ktere mi ten digi. signal prenesou vzduchem.
Takove hracky, jake nabizi treba pan Flajzar na 433 MHz jsou mi na nic
:-( Prenesou strasne malo :-(

Prosim doporucte mi nejake komercni modulky, ktere toto dokazou (mimo
bluetooth2.0). Zatim jsem nasel jen takove, ktere nezvladaji ani
desetinu toho datoveho toku, ktery ja potrebuju :-(

Diky moc vsem.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik