OT:Internet v zahranici

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Duben 25 23:47:58 CEST 2006

Dakujem velmi pekne za reakcie,

zial miesto kam idem, je dovolim si povedat, na 100% bez WiFi a podobnych
vymozenosti doby, takze tato cesta je urcite nemozna. ADSL tiez neprichadza
do uvahy. No skutocne to vyzera, ze to budem musiet vydrzat iba s veelmi
zriedkavim pristupom v kaviarni alebo v office.
Kazdopadne dakujem velmi pekne za informacie.
S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Dee Jay" <mrdeejay@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 24, 2006 9:38 PM
Subject: Re: OT:Internet v zahranici

- no asi tak bych to videl taky a predpokladam ze budete mit notebook tak
proc  s sebou nevzit
wifi kartu z nejakou tou panelkou ? třeba ulovite nějaky ten hot-spot -
nakonec se mozna budete
divit kde vsude sit bude :-) Jinak bych taky mimo mobilnich operatoru mrknul
i na pevne - ADSL
 ve svete byva koliktrat levnejsi nez u nas (tady byva pevny net docela
luxus :-((( bohuzel)

DJ