Dochazkove terminaly

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Duben 25 22:21:16 CEST 2006

Bereme terminály Duha, sice mají vlastní software, ale možná by to šlo řešit
i jinak. Asi bude záležet na velikosti zakázky... ;)
Bohužel odkaz na Duhu jsem při zběžném pátrání nenašel, tak snad bude stačit
tohle. V případě zájmu zapátrám nebo rovnou dám kontakty...

http://www.vema.cz/default.aspx?categoryID=Produkty_HR.200

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death