Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Duben 25 20:02:18 CEST 2006

Nuze, nic se nedeje a kazdy ma u mne narok na vymenu media kdykoliv zdarma.
Stejne jsem to vpodstate sponzoroval :-)
3 dny nataceni na 2 slusne kamery, 3x cesta tam a zpet cca 300km jedna
obratka, druhy kameraman a strihac, media, buklety, potisk, krabicky...
70 min reportazni film. (ja vim, trochu dlouhe, ale melo to byt puvodne na
pamatku zucastnenym skautum a vubec jsem nevedel, ze se to nakonec promitne
i v kine).
Za symbolickou cenu 50 Kc :-) za takovouto praci a medium je skutecne smesna
castka a je jenom o tom aby to nebylo uplne uplne zadarmo.
Tohle si pak muzou dovolit i opravdu socialne slabe rodiny a pokud bych se
dozvedel, ze na to nekdo nema a jsou takove pripady, (samozivitelky apod. ),
tak to ode mne samozrejme dostanou zdarma.
Hezky den,
J. Polivka

Puvodni zprava ze dne 25.4.2006:

> Tuším že cca měsíc starém časopise Computer píšou o testu DVD, kdy
> je během ledna a února měli pohozené na stole a u okna aby na ně
> svítilo slunce. Nepamatuji si to moc přesně ale za 2 měsíce
> nepřečetli ani jedno DVD. Takže bacha na slunce.

Ano, DVD-R media jsou velmi citlive na takoveto jevy. Daleko
citlivejsi nez CD-R. Tech testu uz bylo udelano vice a zjistilo se, ze
je to docela blbe, ze kdyz DVDcka nejsou nekde ve tme, ze se data dost
rychle ztraci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert