[OT]Dve sitovky ve win

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 25 14:46:52 CEST 2006

--- Delphin <delphin@post.cz> wrote:

> Druha
> PC na
> ale
>
> Na poskytovani pripojeni k internetu tam proxy server urcite bezet
> nemusi.
> Spise tam musi bezet router.

Dovolim si nesuhlasit. Router prepaja 2 siete tak, ze pakety preposiela
bez zmeny IP adresy. Proxy pri posielani paketov "von" nahradza IP
adresu z vnutornej siete IP adresou viditelnou v prostredi internetu a
naopak. Ze Win vedia zdielat internetove pripojenie som pisal aj ja,
technicky sa ale nejedna o ciste routovanie, musi tam byt preklad
adries, t.j. to, co robi proxy.

miro