Tisk predloh na DPS

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Duben 25 13:22:59 CEST 2006

Já na zvýšení kontrastu filmu používám otíratelný fix na tabule - rychlé,
čisté. Nedám na to doustit. Teď nedávno jsem zapoměl, že exponuji desku a
zůstalo to tam asi 1,5hod místo 20ti minut. DPS vyšla přesto dokonale.
Kompletní popis výroby viz na ok1uga@nagano.cz <mailto:ok1uga@nagano.cz>  ,
diskuse k němu je na www.mcu .cz . Celý postup je dokonale opakovatelný. Můj
pozitiv je nejméně 2 roky starý a funguje. V jeho stáří bych problém
nehledal (tedy pokud to není 10 let).

Martin.

----- Original Message -----
From: Horký Aleš <mailto:HorkyA@penam.cz>
Subject: Tisk predloh na DPS

Zdravim všechny.

Predlohy pro DPS tisknu v soucasne dobe na pauzaku pomoci HPLJ1100. I kdyz
predlohu

necham "nafetovat" tak se obcas objevuji vlasove trhlinky coz me vylozene
s(piiip). Nevite

jak by se na te tiskarne dalo zvysit mnozstvi toneru pri tisku? Zkousel jsem
ruzny ovladace

a bez vysledku. Tiskarnu pouzivam jenom pro DPS.

Horky Ales

Ps. Docela jsem o vikendu vypenil. Po dlouhy do be jsem delal desky pomoci
spreje POZITIV -

pouzivam jinak hotovy desky ale dosly. Sprej byl poněkud starsi a po patym
neuspesnym

pokusu jsem si pustil TV a na Discovery zrovna ukazovali jak firma chrli a
osazuje DPS ve velkym.

Malem jsem tu televizi rozstipal.