bastleni serioveho portu

Delphin delphin@post.cz
Úterý Duben 25 12:03:58 CEST 2006

> Ahoj, nenapada vas nekoho, jak zapojit dva spinace na 9pinovy seriovy
> port, tak aby slo programove (to uz si vyresim) rozeznat, ktery z > nich
> byl sepnut. Potrebuju to na svou bc praci :-( Sila, co? Nejdriv jsem
> propojil RTS s CTS a DTR s DSR a pak sledoval zmeny stavu > na techto
> vodicich, ale je to nespolehlive - nekdy to nerozezna, ze byl spinac
> sepnut nebo rozepnut. Diky moc za vsechny napady, fakt mi > to pomuze.

Mate k dispozici vstupy CTS,DSR,RING,CD a zavolejte funkci WaitCommEvent. Po
zmene stavu dostanete prislusnou udalost. Vyhodou je, ze port za Vas sleduje
hw+driver a nemusite se tedy o to starat, ve Windows to z aplikacni urovne
stejne jde spatne. Napetove urovne zde rs232.hw.cz, vice informaci zde
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/devio/base/waitcommevent.asp