laboratorni zdroj

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Duben 25 10:09:38 CEST 2006

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 25, 2006 9:57 AM
Subject: Re: laboratorni zdroj

> Dal som to tam este raz, bol som prihlaseny ako guest, takze mozno to musi
> admin odobrit...

To nebylo nutne. A jinak nez jako "guest" se ani nemuzete prihlasit. "B" je
spravne :))))

Mimochodem, stoji za to si projit adresare HP a ELV se schematy jejich
zdroju. Zejmena u HP se clovek muze ucit, se ucit, se ucit ... :))))
Plne suhlasim...

A jeste jedna poznamka - o puvodnosti konceptu z AR bych tak nejak
pochyboval. Tato koncepce byla proflakla radu let pred tim a vetsina
publikovanych zapojeni v "zapadni" literature se toho drzi (drzela) zuby
nechty :)))
Ved inak sa to asi ani neda....
G/K si nepatentovali koncepciu samotneho zdroja ale "ciselne" nadstavenie U a I (hodnota odporu v kOhm odpovedala vystupnemu U)
O ceskoslovenskych vynalezoch je pekne citanie na www.coldwar.cz ...

S pozdravem
MK