laboratorni zdroj

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Úterý Duben 25 08:56:22 CEST 2006

Takze som na MCU schematic dal oskenovane AR1/78 s konstrukciou lab zdr.
ST9/77 som zatial nenasiel takze ked najdem bude aj ta (jedine ze by pomohol
kolega Stano, ktoremu som ju okopiroval) . Pdf sa nachadza v: Measurement,
power supplies, Tesla, ma cca 380kB

Pri vybere vykonoveho T nehladte na cenu a Ucesat, ale radsej na SOAR graf
tj pri akom napati aky prud. Ucesat je vam k nicomu pretoze tranzistor
pracuje ako premenny odpor, takze Uce bude zavisiet od rozdielu Uin a Uout.
Osobne pouzivam nf vykonove tranzistory napr MJ15003 (za 40 SK od Motoroly
lepsie nenajdete...)
To ze bezne (7805,723) zdroje musia mat "Uce" min 3V nie je sposobene T ale
tym ze vystupne napatie (vacsinou) budiaceho OZ v kladnej saturacii je o
2-3V nizsie ako napajacie. No a kedze napajacie napatie OZ je spolocne s
vykonovym napatim celeho zdr a T potrebuje na na B Uout +Ube nie je mozne
dostat na vystupe zdr napetie vyssie ako Uin - 3-4V

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com