RE: Drát v ionizátoru

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Úterý Duben 25 08:02:27 CEST 2006

Zdravím, tak jsem zjistil, čím to zřejmě je. Klasický ocelový drátek po
pár dnech zoxiduje, takže pak vrstva oxidu tvoří izolaci a na místě
nejmenšího odporu dojde k průrazu a začnou z tohoto bodu sršet
jiskry.Ten originální drátek je oproti tomu ocelovému co jsem tam dal na
povrchu stále stříbrně lesklý nezoxidovaný a také je jen lehce
magnetický. Netušíte co to je za slitinu, případně čím se dá nahradit ?
Jinak mechanicky se ten originální drát podobá tomu ocelovému - pružný,
ale po přehnutí drží tvar.

Miloš

-----Original Message-----
From: Sula Milos
Sent: Monday, April 10, 2006 1:16 PM
To: HW-news
Subject: Drát v ionizátoru

Ahoj,
mám doma ionizátor + čističku vzduchu BIONIC. Přetrhl se mi drátek,
sloužící jako VN elektroda vytvářející společně s druhou elektrodou
umístěnou paralelně s tímto drátkem iontový vánek.Jelikož to vypadalo
jako klasický ocelový drátek tak jsem to za něj vyměnil. Vše funguje ale
po několika dnech fungování začnou sršet z jednoho případně dvou míst
drátku výboje oproti protilehlé elektrodě. Bohužel nějak nevím čím to
je, jestli tam ten drátek byl nějakej speciální a nebo to je něčím
jiným.

děkuji
Miloš Šula