Pracujete nekdo s RFID ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Duben 24 14:23:54 CEST 2006

zdravim. Ma to opravdu 3 protokoly (pokud tedy myslite na to, co z toho
leze jako vystup po precteni karty). ja pouzivam 2 z nich. Wiegand-26 a
UART. Wiegand je specificky protokol, ktery ma po fyzicke strance 2
draty - jeden pro jednicky, druhy pro nuly. Jednotlive bity prichazeji s
rozestupem 1ms, sirka  bitu 100us, aktivni v 0 (1 = 5V). Druhym
protokolem  je klasicky UART, ze ktereho dostanete  ID cislo jako
posloupnost ANSI znaku.  Co se tyce zobrazeni ID cisla karty, wiegand26
obsahuje mene bytu z ID cisla nez UART (ani jeden ovsem nezobrazuje
vsechna cisla co jsou na cipu karty !)

To je asi tak ve zkratce :-)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik