Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 24 13:28:11 CEST 2006

S lakovanim potisku DVD mam za sebou zatim jen prvni pokusy. Nejake info
jsem nasel i na netu, ale uz jsem mel naspech s "vyrobou" a tak jsem koupil
v Bauhausu lak leskly Dupli Color s oznacenim Rallye-Klarlack.
Da se s nim udelat jak leskly povrch, tak neco jako matny.
Pro leskly doporucuji strikat 2x, pripadne vetsi vrstvu za nizsi teploty a
to cca do 18 st. C.
Pro pekny rovnomerny povrch neco mezi mat a lesk si pockam na poradne
slunicko a prestriknu svisle a vodorovne pro rovnomernou vrstvu. Vypada to
cele leskle a dam to na slunicko do co nejvodorovnejsi polohy. Behem pul
hodinky je disk suchy a pololesk je rovnomerny.
Pokud je slunicko slabe, tak na nekterych mistech muze zustat lesklejsi
povrch.
Zkousel jsem i susit horkym vzduchem, ale to slunicko ma vazne vetsi uspech.
Jen pro zajimavost mi pro ten horky vzduch poslouzil horkovzdusny susak na
ruce, s jakym se setkate treba v restauraci.
Je to docela vykonna masinka pod kterou ruce dlouho v jedne poloze neudrzite
a presto to na tom slunicku jde lepe.
Urcite dobre budou polyuretanove laky a zajimave by byly laky lihové. S temi
se treba lakovaly papirove obaly na gramodesky.
A jeste jedna zajimavost - nektere zacatky nasich, dnes jiz starsich
peveckych hvezd, provazelo i skladani a lakovani obalu na vlastni
gramodesky.
J. Polivka

Dobrý den,

můžete doporučit lak? Taky mám problémy s CD.

Pavel Krafčík