FAT32 kontra NTFS - Externi USB disk

MK info@mcu.cz
Pondělí Duben 24 10:57:33 CEST 2006

> Nekde jsem nasel:
>
> Podmínkou je aby externi USB disk podporoval NTFS neb spousta se snese
> pouze
> s FAT32.
>
> Asi jsem v teto situaci, jedna se o Seagate ST3160203U2-RK.

Nevim co jste kde nasel, ale kazdemu zarizeni tridy masstorage byla
specifikaci dana do vinku naprosta nezavislost na provozovanem filesystemu.
Ony Vami spomenute "podminky" jsou uchylky vyrobce dany bud nekoncepcnosti,
nebo jinym soucasnym vyuzitim tohoto zarizeni. - Takovy MP3 prehravac sice
bude zarizeni tridy masstorage, ale pri prehravani ulozenych souboru nejspis
bude podporovat pouze omezenou skalu fulesystemu (skoro cely jeden, ze
:))))) )

S pozdravem
MK